Jak sprzedawać drzwi loftowe? 3 elementy, które musisz mieć w showroomie aby efektywnie sprzedawać drzwi loftowe
Wstęp
Cześć, witaj na kanale Icon Loft Steel Doors. W dzisiejszym odcinku opowiem o trzech rzeczach, które musisz mieć w swoim showroomie, jeżeli chcesz efektywnie sprzedawać drzwi loftowe. Jeżeli jesteś ciekaw, jak możesz efektywnie sprzedawać takie produkty, zostań ze mną do końca tego odcinka.
Przedstawienie
Nazywam się Michał i jestem właścicielem Icon Group, firmy produkującej stolarkę stalową, okienną i drzwiową. Jeżeli jesteś tutaj po raz pierwszy, koniecznie kliknij guzik subskrybuj. Pomaga nam to bardzo rozwijać ten kanał, a Ty będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowymi odcinkami. A teraz przejdźmy do tematu odcinka. Mam dzisiaj dla Was bardzo ciekawy temat. Chcę dzisiaj powiedzieć o trzech rzeczach, które musisz mieć w swoim showroomie lub punkcie sprzedaży, jeżeli chcesz sprzedawać efektywnie drzwi loftowe.
Trzy Kluczowe Elementy w Showroomie
Jeżeli ten temat jest dla Ciebie interesujący, to zakładam, że masz już jakieś doświadczenie w sprzedaży stolarki otworowej lub generalnie w branży produktów związanych z wykończeniem wnętrz. Każdy z tych elementów, które dzisiaj wymienię, pełni bardzo ważną rolę. Bardzo ważne i kluczowe dla pełnego sukcesu jest to, aby te trzy elementy pracowały razem.
1. Trójkąty
Zacznijmy od czegoś, co na pierwszy rzut oka może wydawać się małe, natomiast pełni bardzo dużą rolę w sprzedaży stolarki otworowej jako takiej, a szczególnie tej, o której mówię dzisiaj, czyli stolarki stalowej. Tak zwane trójkąty, czyli małe próbki w kształcie trójkąta, stanowiące wycinek ramy drzwi, takie małe narożniki, często wypełnione także szkłem, stanowią świetną próbkę, którą możesz zabrać ze sobą w dowolne miejsce. Taka próbka prezentuje, jak wygląda przekrój profila i daje nam realną próbkę tego, jak taki produkt będzie finalnie wyglądał na miejscu.
Taką próbkę możesz zabrać ze sobą na budowę do klienta, na targi, na event z architektami. Możesz przymierzyć ją w miejscu, gdzie faktycznie będzie montowana, lub na przykład, jeżeli sprzedajesz kilka profili, możesz pokazać kilka takich próbek jako namacalny sposób do porównania różnych wariantów. Bardzo ważną cechą tej próbki jest to, że można jej dotknąć. Klienci, którzy decydują się na zakup takich drzwi w Twojej firmie, będą mogli fizycznie poczuć, jak taki produkt wygląda. Jest to doskonałe narzędzie, aby poczuć produkt przed zakupem, zwłaszcza jeżeli masz trójkąty w różnych wariantach, na przykład w różnych kolorach lakierowania, z różnymi rodzajami szkła, lub w różnych rodzajach profila.
2. Drzwi w Stendzie
Drugim elementem, który jest nie mniej ważny w sprzedaży drzwi loftowych, są drzwi w stendzie. Stend to taki stojak, w którym można zamontować drzwi. Taki stend pozwala z reguły na zaprezentowanie mniejszego wymiaru drzwi, na przykład dziewięćdziesiątek czy setek. Raczej nie ma możliwości zamontowania w nim na przykład drzwi podwójnych czy większej konstrukcji, co może być zaletą w sytuacji, kiedy masz mały showroom, lub na przykład chcesz, żeby ta ekspozycja była w miarę mobilna, ponieważ taki stend możesz łatwo przestawić. Jest to idealne rozwiązanie dla małych przestrzeni, lub na przykład w sytuacji, kiedy nie planujesz rearanżacji swojego showroomu i nie masz możliwości, aby wstawić gotowe drzwi na wymiar w jakiś otwór.
Co więcej, taki stend ze stosunkowo dużą łatwością możesz zabrać ze sobą na targi, na event, pokazać takie drzwi w innym otoczeniu, w innym miejscu niż tylko Twój showroom. Nie jest on oczywiście tak poręczny jak trójkąty, ale jest to zdecydowanie możliwe i wielu naszych klientów korzysta z takiej opcji.
3. Drzwi Montowane w Otworze
Trzecim elementem, o którym dzisiaj chciałem powiedzieć, są drzwi montowane w otworze. Wymieniam ten element jako ostatni, ponieważ wiąże się z największymi nakładami, zarówno po stronie producenta, który wstawia Ci takie drzwi do showroomu, bo musi je wyprodukować i wstawić, jak i po Twojej, ponieważ Ty musisz takie drzwi zamontować, przygotować otwór, być może zaplanować jakąś rearanżację ekspozycji u siebie w showroomie. Drzwi montujesz bezpośrednio w ścianie swojego pomieszczenia, w którym mieści się showroom.
Często nasi klienci korzystają z takiej możliwości, że łączą funkcję ekspozycji oraz funkcjonalną, czyli wydzielają na przykład szklaną ścianką, takim przeszkleniem salę konferencyjną lub jakieś biuro i wtedy takie drzwi pełnią funkcję ekspozycji, ale też funkcję drzwi wynikającą z aranżacji tego lokalu. Jest to najbardziej kosztowna opcja, natomiast daje najlepsze efekty, ponieważ tutaj mamy jeden do jednego dużą, atrakcyjną, bardzo robiącą wrażenie konstrukcję, która daje klientom jeden do jednego obraz tego, jak takie drzwi mogą wyglądać w ich wnętrzu. Takie drzwi dają najbardziej realistyczne wyobrażenie na temat tego, jak takie drzwi mogą wyglądać po zamontowaniu we wnętrzach u klienta końcowego.
Idealne Połączenie Elementów
Idealną sytuacją jest taka, kiedy masz na podorędziu wszystkie te trzy elementy, czyli masz zamontowane duże drzwi efektowne w showroomie, oprócz tego masz na stendzie inny wariant, na przykład innego profila, innego wykończenia drzwi, także możesz pokazywać dwie alternatywy, a oprócz tego masz trójkąty, które prezentują być może mniej popularne, ale istotne z punktu widzenia różnych rozwiązań warianty wykonania takich drzwi. Wyposażony w te trzy elementy, możesz być pewien, że nie będziesz zaskoczony przez pytania klientów. Świetnym uzupełnieniem takiej kolekcji składającej się z tych trzech elementów są także próbniki szkła oraz próbniki lakierowania, czyli małe blaszki lub metalowe elementy, fragmenty profila polakierowane w różnych opcjach lakierów, które możesz pokazać swoim klientom przy wybieraniu różnych konfiguracji drzwi.
Współpraca z Icon Group
W Icon Group oferujemy wszystkie te wspomniane dzisiaj przeze mnie opcje wspierające sprzedaż u dealerów. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat tego, jak współpracujemy z firmami dealerskimi, jakie firmy mogą zostać dealerami stolarki loftowej lub zastanawiasz się, czy Twoja firma i nasza firma pasowałyby do siebie, to w opisie tego filmu zostawimy link do strony, która szerzej wyjaśnia ten temat. Wchodząc na tę stronę, znajdziesz tam link do umówienia krótkiej 15-minutowej rozmowy, podczas której możemy poznać się nieco bliżej i odpowiedzieć na Twoje proste pytania dotyczące współpracy.
Jeżeli więc chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat możliwości zostania dealerem drzwi loftowych, koniecznie kliknij w ten link i umów się z nami na krótką konsultację. Dzięki za oglądanie, na dzisiaj to wszystko. Nie zapomnij zasubskrybować tego kanału, to bardzo pomaga nam rozwijać ten projekt i docierać do szerszego grona odbiorców. Dzięki subskrypcji będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowymi odcinkami na tym kanale. Na dzisiaj to wszystko, dzięki za oglądanie i do zobaczenia następnym razem.